2020 metais įstaigoje įgyvendinamas dalinai finansuojamas Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektas „Ekologinio traukinio kelionė“. Projekto idėja atliepia šiandienai aktualias ekologinio aplinkosauginio ugdymo problemas (atliekų rūšiavimas, elektros ir vandens taupymas, buities ekologija), kurios yra reikšmingos ir svarbios nuo mažens vaikams ir bendruomenės nariams, ugdant praktinės veiklos įgūdžius ir vertybines nuostatas gamtinės aplinkos ir žmogaus atžvilgiu. Vaikai kartu su mokytojomis iš atliekų pasigamino netradicinį traukinį. Įrengėme keturias stoteles: elektros energijos taupymas, vandens taupymas, atliekų rūšiavimas ir ekologija buityje.
Pirmoje stotelėje vaikai aptarė elektros energijos taupymo problemas. Vaikams paaiškinome kas yra alternatyvi energija, žaidėme žaidimus, kurių metu naudojom saulės, vėjo ir vandens energiją. Pasidarę vėjo malūnėlius aiškinomės, kaip gali vėjas gali gaminti elektrą. Antroje stotelėje kalbėjome apie vandenį bei jo svarbą žmogui ir gamtai. Su vaikais dalinomės mintimis apie vandens taupymo būdus, po to atlikome eksperimentus su spalvotu vandeniu. Organizavome kūrybinių darbų paroda „Spalvoto lašelio kelionė“. Trečioje stotelėje analizavome ekologiją buityje. Vaikai pasakojo, kaip namuose yra taupoma elektros energija, vanduo, rūšiuojamos atliekos, kalbėjome apie ekologišką maistą, kuris be dažiklių ir modifikatorių. Vaikai tyrinėjo, lygino jų mėgstamų produktų pakuotes. Ketvirtoje stotelėje prisiminėme, kad reikia rūšiuoti atliekas, kad atliekas galima panaudoti dar kartą ir gaminome iš atliekų žaisliukus.
Projekto veiklos skatino vaikų smalsumą, atradimo džiaugsmą, kvietė stebėti, tyrinėti, rasti problemų sprendimo būdus.

Projekto koordinatorė – psichologė Jolanta Štarienė