Kad vaikas mąstytų kritiškiau, globaliau bei mokytųsi gyventi priimant gamtai draugiškesnius sprendimus, kartais reikia papasakoti įdomią istoriją, padėti pasinerti į nuostabius gamtos nuotykius, kurie ugdo, formuoja požiūrį bei vertybines nuostatas.
Pasakų personažai kiškė Pasakiškė, pelėda ir varna Karkena (mokytojos S. Vedlūgaitė, A. Gabalienė ir mokytojos padėjėja H. Voverienė), atidariusios „Magiškąjį gamtos teatrą“ kvietė vaikus aktyviai dalyvauti pokalbiuose, diskusijose, improvizacijose apie tai, kaip reikia saugoti gamtą, žemės turtus.
Kartu žaisdami, improvizuodami vėją, vabalus, paukščius, gyvūnus, žvėris, dainuodami, kurdami pamokančias istorijas, ugdytiniai parodo, kaip geba stebėti gamtą, tyrinėti, pamatyti, išgirsti, pajusti, daryti išvadas. O dažniausiai kartojama išvada ta, kad:

„Žemė – gėlėms žydėti,
Žemė – paukščiams čiulbėti,
Žemė – medžiams žaliuoti,
Žemė – žmonėms gyventi, mylėti“.

Gamtosauginio komiteto pirmininkė,
mokytoja S. Vedlūgaitė